Основна мета методичної роботи:
Підвищення рівня педагогічної майстерності окремого вихователя та всього педагогічного колективу, надання дієвої допомоги педагогам у поліпшенні організації навчання й виховання, в узагальненні та впровадженні педагогічного досвіду, підвищення теоретичного рівня й педагогічної кваліфікації
Завдання методичної роботи:
-підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
-вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
-сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
-підтримка ділового тонусу педагогів;
-стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
-створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання
-оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду;
Переваги методичної роботи безпосередньо у закладі дошкільної освіти
Має постійний, повсякденний характер.
- Зв’язує зміст і характер методичної роботи з проблемами, ходом і результатом реального навчально-виховного процесу, змінами в якості знань, умінь і навичок дошкільників, у рівні їх вихованості і розвиненості.
Дає можливість організаторам глибоко, протягом тривалого часу вивчати діяльність та особистісні якості конкретних педагогів, виявляти недоліки й утруднення в їхній діяльності, а також прогресивні тенденції: передовий досвід, педагогічне новаторство, що робить ріст педагогічної майстерності вихователя більш керованим процесом.
Проходить у живому, конкретному педагогічному колективі, що розвиває його єдність і згуртованість , створює сприятливі умови для роботи.
Надає реальну змогу кожному педагогу брати участь не тільки в реалізації готових програм підвищення кваліфікації, але і бути активним учасником у їх плануванні, розробці.
Безпосередньо зв’язана з навчально-виховною роботою, з конкретними дітьми, допомагає скоротити відстань між навчанням педагогів роботи по-новому та її результатами, позитивними зрушеннями в розвитку особистості дошкільника, дозволяє краще бачити й оцінювати ефективність перепідготовки кадрів.