ЧИ ВПЛИВАЄ НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ДИТИНИ РОЗВИТОК НАВИЧОК ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗОКРЕМА, МАЛЮВАННЯ?

Образотворча та конструктивна форма — це перші кроки продуктивної діяльності дошкільника. У середньому дошкільному віці дитина поступово переходить до свідомого зображення предметів, тобто до предметного зображення. У більшості малят предметне зображення з’являється на четвертому році життя. Дитина починає правильно зображувати на своїх малюнках предмети, а потім і ситуації, сюжети. Значну роль в малюнках дітей починає відігравати колір, за допомогою якого малята передають реальні властивості предмета та своє емоційне ставлення до зображуваного. Слабкий розвиток предметного малюнка після 4 років може свідчити про істотні відхилення в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини. Занепокоєння батьків має викликати і невміння здійснювати інші види продуктивної діяльності.

/Files/images/рис.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0